בס"ד

פינת ההמלצה החמה

 

אני תלמידה בסטודיו של אסנת כבר כמעט עשר שנים ואני נהנית יותר ויותר! התחלתי עם עבודות פשוטות מחימר יציקה ותבניות, לאט לאט העזתי יותר והתחלתי ליצור עבודות שמאתגרות אותי ומוסיפות לי ידע ועיניין, למדתי מאסנת את הכללים לגבי העבודה בחימר, בצבעים ובגלזורות, למדתי לעבוד על אובניים ובתקופה מסוימת התמקדתי בפורצלן ויצרתי כמה גופי תאורה. אני ממשיכה ללמוד לגלות ולהנות. המיוחד בסטודיו הוא עושר האפשרויות, מגוון סוגי החימר, הצבעים והגלזורות.כל אחת שאוהבת ליצור בחומר יכולה ליצור בהתאם לרמה שלה ולהעדפות שלה. אסנת מלמדת את כללי העבודה והטיפול בחומר יחד עם זאת, מאפשרת לכל אחת ליצור בהתאם לדימיון שלה לטעות וללמוד.

עליזה קוצר – מטפלת ברפואה סינית תזונה ודיקור
רעות

 

אסנת היקרה,חלפה חצי שנה  מאז סיימתי ללמוד אצלך במסגרת שנת השבתון ועדיין אני זוכרת בהערכה ובנועם את המקצועיות, הכשרון  ,הידע הרב והרצון לחלוק את הידע שלך עם תלמידיך (בעיניי – תכונה מאד חשובה ונדירה במחוזותינו…) , היכולת שלך ללמד את רזי הפיסול  בצורה יסודית ביותר וסבלנית. השיעורים בסטודיו התקיימו באווירה רגועה, מפרגנת ונעימה. יצירה בלי סוף, יחס אישי לכל גחמה קטנה. דגש על חופש יצירה וביטוי אישי.
הסטודיו לקרמיקה בהנהלת אסנת שפירא מקום מומלץ וחמים לכל מי שרוצה להעשיר את עולמו בסדנא יצירתיתוחוויתית, אשר פותח צוהר לנפש האדם. תודה לך על היחס החם והתומך שקיבלתי ממך ומהבנות(בסטודיו) לאורך כל הדרך.

ששון דינה
רעות

 

שמי תמר סופר ואני לומדת בסטודיו של אסנת שפירא מזה עשר שנים. הגעתי בהמלצת חברה ומאז אני שם. כל מי שנכנס לסטודיו לא יכול להישאר אדיש למראה שפע החומרים: סוגי חומר,גלזורות, תבניות ומה לא- שפשוט אי אפשר לתאר צריך לבוא ולראות.
הסטודיו הוא עבורי לא רק מקום ליצור ולהכין עבודות בחומר- הסטודיו עבורי הוא קודם כל השראה ומזור לנפש: אסנת המקסימה, האנשים המיוחדים, השפע הרוחני- כל אלה הפכו את הסטודיו עבורי למקום שאני תמיד מרגישה בו בבית.
אני ממליצה בחום לכל אחת ואחד לתת את המתנה הזו לעצמו.

תמר סופר
מודיעין

 

אסנת, אני לומדת אצלך בסטודיו כשנה ונהנית מכל רגע. אני מחכה ליום הזה "כמו אויר לנשימה" וכשהשיעור מסתיים ההרגשה שלי היא שאני רוצה להישאר עוד ועוד. אני מרגישה שלמדתי הרבה והתקדמתי ואני מאד נהנית מהתוצאות, וכמובן שאני ממש נהנית מהמקצועיות שלך, מחברתך ומחברת הבנות. מרגישה ממש כמו משפחה. תודה,

חני סתת
ירושלים

 

שלום חברס מה נשמע? אצלי הכל בסדר, הכנתי מרק ירקות עם קניידלך לבקשת הבת שלי, ואכלנו בכייף! הבת שלי אמרה "כמו שאני מכירה אותך אמא, את הולכת לאכול את המרק בצלחת ענקית" ואכן, לקחתי את קערית הקרמיקה הצבעונית שלי, ומזגתי לי מהמרק, ולדנה בצלחת קרמיקה עמוקה אך רגילה בגודלה. וניסינו לבדוק מי מאיתנו יותר מרעישה בשתיית המרק, ושתינו הגענו למקום הראשון… אשויץ ואומר שאת הצלחת והקערית עשיתי אני בלימודי הקרמיקה שלי, אני מאוד אוהבת את ימי הקרמיקה שלי, אצל חברתי המורה אסנת. חוץ מזה עוד מעט ההופעה, עוד מעט אני עוברת דירה, ועוד מעט ועוד מעט… אני מאחלת לכם שתהיו מתוקים לעצמכם! חיבוקים ושבת שלום. אוהבת,

לאה שבת
הוד השרון

 

לסטודיו של אסנת קוראים הרוח שבחומר, אינני חושבת שאסנת חשבה על כך או יתכן ולכך התכוונה. החומר הינו החימר ממנו אנו יוצרים כלים שונים וכל מיני יצירות כיד רצון ודמיון היוצר,אך משהיצירה הושלמה יש לה את רוח יוצרה והיא משקפת המון רגשות ועבודה שהושקעו בה. את העידוד לכך אנו מקבלים בסטודיו שהוא כמו בית אליו אנו באים בתדירות שנבחר. תמיד נעים, אנשים ההופכים לידידים קרובים  ולזה התכוונתי בשם המקום יש שם רוח טובה של הנאה וציפייה לפעם הבאה שנהיה שם. יש מגוון אפשרויות עשיה , הדרכה ויד חופשית לעשות מה שנבחר. בקיצור, נווה של יצירה באווירה מחבקת: כיף!

אלינור לורבר
כפר שמואל

 

שמי יואל, אני הצטרפתי לחוג קרמיקה "הרוח שבחומר" של אסנת שפירא מלפני כמה שנים טובות כבר ואני יוצרת ולומדת בהנאה רבה מאז. אסנת היא מקצועית ומומחית בתחומה ויודעת לתת מענה לכל שאיפת יצירה, היא מלווה ועוזרת בכל התהליך ברצון טוב וחיובות והתוצאה שיוצאת מן התנור בסוף רק מעידה על כך. אני מגיעה מדי שבוע למפגשים בסטודיו כדי ליצור והאווירה נהדרת. השיעורים יחד עם נשים אחרות מביאים עימם אנרגיה קבוצתית פורה. השיחות תוך כדי עבודה עם החומר, עם קפה ומוזיקה טובה נותנים חלון לנפש וכח מחודש להמשך השבוע. תהליך היצירה כל כך מספק, משלב הרעיון, דרך היצירה ועד קבלת הכלי המוגמר לקחת הביתה. איזה כיף כל פעם להגיע לסטודיו ולמצוא על המדף האישי את הכלים פרי ידינו שיצאו מן התנור ! ולמרות השנים הרבות בהן אני לומדת אצל אסנת אני כל הזמן לומדת משהו חדש והאפשרויות לא נגמרות. אני ממליצה מכל הלב על החוויה הזו שבמפגש עם החומר ועל אסנת חברתי ומורתי היקרה שעוזרת לי ליצור ולבנות כלים אומנותיים, פרקטיים ורוחניים כאחד ! ואני רוצה לנצל את המקום גם להודות לה מכל הלב על כל הלימוד,ההשקעה והאמונה שהיא נותנת בי כאשר אני מאתגרת את עצמי. תודה !!

באהבה גדולה,
יואל
מודיעין